חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם לרכוש מגן מסך לאייפון בחנות סלולר?

בשנים האחרונות, מכשירי הסמארטפונים השתכללו והפכו להיות חכמים יותר ויותר, אחד משני המכשירים שנלחמים ללא הפסקה אחד בשני, הינם האייפון של חברת אפל והגלקסי של חברת סמסונג, שני המתחרים הללו מנהלים מלחמה בלתי מתפשרת בתחום וכל אחת מאמינה כי היא המובילה בתחום הסמארטפונים.

אל מול התעשייה הזאת של מכשירים חכמים נבנתה תעשייה חדשה לחלוטין של אביזרים לסמארטפונים, אחד מאותם האביזרים הינם מגני מסך, הדעות חלוקות האם כדאי לרכוש מגן מסך, אנחנו ננסה להציג את שתי הדעות. בנוסף אם התרכש לנו תקלה במכשיר האיזה מעבדה לתיקון אייפון עלינו לבחור.

טיעונים בעד מגנים לאייפון ולגלקסי

מכשירי האייפון והגלקסי שלנו הינם מכשירים יקרים, כל תיקון חלק במכשיר יעלה לכם לא מעט כסף, האם לא תרצו לשמור עליו?, מגנים טובים ישמור על האייפון או הגלקסי שלכם מפני נפילות מגובה רב, ישמרו על המסך מפני פגיעה וישנם גם מגנים שישמרו על המכשירים מפני מים.
העלות יחסית ליתרונות הינה זניחה, המגנים היום לא עולים הרבה וגם האיכותיים ביותר יחסית למחיר ששילמתם על המכשיר הינו זניח.
בעצם זהו הטיעון הכי חזק שיש למגנים הללו, השמירה על המכשיר והמחיר הזול של המגנים.

טיעונים נגד מגנים לאייפון ולגלקסי

חנות סלולר ובה מעבדה לתיקון אייפון

עסק יקר מסתכם כל עניין הפלאפונים, כיום לקוח אשר רוכש מכשיר אייפון במיטב כספו, לא רק שהוא משלם רבות על המכשיר הנרכש, אלא צריך לדאוג ליום בו חלילה מכשיר האייפון מתקללקל. בחברות הסלולאר מציעים לנו צשלום חודשי בין 30-100 ש"ח עבור כל חודש, בזה הם משיגים לא רק הרבה כסף מאיתנו אלא הם קובלים אותנו אלהם ל36 חודשים בטריק זה

חנות סלולר ובה מעבדה הינו הפיתרון האולטמטיבי עבורינו – ככה אנחנו משלמים רק עבור התיקון אותו אנו מבצעים ולא יותר. כמו כן יש לבחון באיזו מעבדת סולולר אנחנו הולכים – רצוי שתהיה מעבדה שכזאת קרוב למקום מגורינו, שנית חשוב שהביצוע יהיה מקצועי ונקבל את המכשיר במצב מצויין כאילו היה לפני הבעיה שנוצרה ושלישית, חשוב לא פחות, באיזה מעבדה לתיקון אייפון שלנו המחיר יהיה הכי אטרקטיבי!

אל מול אלו שלא מפספסים לשבח ולהלל את המגני מסך, על כמה שמרו על המכשיר שלהם, תמצאו לא מעט משתמשים שלמרות המגנים הללו, הפלאפונים שלהם נפגעו ונהרסו, אין אחריות על הדברים הללו, וכל מגן והכוח והחוזקה שלו, לעיתים המכשיר נופל בזווית מסוימת ששום מגן לא יוכל להצילו.
טיעון נוסף נגד הינו הגודל של המכשיר, המכשירים האחרונים משתכללים גם בעיצוב וכל הזמן מנסים להקטין אותם ולהפוך אותם ליותר דקים כדי שיכנסו בקלות יותר לכיס, המגנים הללו גורמים למכשיר להיות יותר גדול ויותר מסורבל, הרבה משתמשים מוותרים עליהם בגלל הבעיה הזאת.
תושבות לאוטו – בד"כ תושבת מקורית לאוטו מותאמת לאותו המכשיר ולכן כל פעם שאתם רוצים לשים את המכשיר באוטו אתם צריכים להוריד את המגן כדי שתוכלו להכניס אותו לתושבת, אלא אם תקנו משהו אוניברסלי מתכוונן.

סיכום

לסיכומו של הדיון – אל מול הנוחות עומד הכסף, במידה ואתם מוכנים קצת להתגמש עם האיכות שלכם בשביל לשמור על המכשיר וכדי שלא תצטרכו לתקן ולרכוש חלקים חדשים במידה ואין לכם ביטוח או שהמכה שקיבלתם אינה מכסה את הביטוח, אנחנו נמליץ לכם ללכת ולרכוש לעצמכם מגן לאייפון או לגלקסי שלכם – שני מכשירים שבאמת כדאי לשמור עליהם.
אם נוחות חשובה לכם יותר, אז תעשו ביטוח לפלאפון ותקוו שהמכה הבאה במכשיר תהיה בתוך הפוליסה, בהצלחה!

לכן חשוב שיהיה לנו מגן לאייפון שלנו ואם גם קרה שהמכשיר התקלקל או חלילה נשבר אז באיזה מעבדה לתיקון סלולר לבחור – בהצלחה!

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

עו"ד פלילי בנהריה

מחפשים עו"ד פלילי בנהריה? האם הסתבכתם עם רשויות החוק והאכיפה או הוזמנתם לחקירה? אם כן, חשוב לפנות לשירותיו המקצועיים של עו"ד דוד פאל. לעורך הדין

המשיכו לקרוא

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!