חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החזרת אהבה – לאהוב מחדש!

למצוא אהבה, זה אינו עניין של מה בכך. כולנו חולמים למצוא אהבה, זוגיות, קשר קרוב. אהבה היא עולם מלא, היא דבר שממלא אותנו באושר, במשמעות, בחיוניות. לפעמים קשה מאד למצוא אהבה, ולפעמים היא מגיעה ככה, פתאום, בלי שציפינו. אבל המכה הקשה ביותר היא לגלות שהאהבה, שהייתה חזקה כל כך, נגמרה. הרבה פעמים, אנשים רוצים להחזיר אליהם את האהבה שלהם, לגרום לבן או בת הזוג לחזור לאהוב כמו פעם. החזרת אהבה היא מושג קיים ואמתי במיסטיקה, ומיסטיקנים רבים עוסקים בתחום הזה.

החזרת אהבה

החזרת אהבה, על פי המיסטיקה, היא דבר קיים ואפשרי. אפשר ליצור אהבה בין שני בני אדם, כך שבוודאי שניתן להחזיר אהבה שהייתה קיימת בעבר. החזרת אהבה אפשרית רק אם יש נתונים אמתיים ובסיסיים לקשר זוגי ולאהבה. אי אפשר לגרום לסתם אדם לאהוב כל אישה. חייב להיות בסיס כלשהו לקשר, על מנת ליצור אהבה. החזרת אהבה מתאימה לזוגות שנפרדו, אך רוצים להחזיר את הזוגיות היפה ואת האהבה הגדולה שהייתה להם בעבר.

החזרת אהבה – איך עושים את זה?

ישנן במיסטיקה הרבה מאד שיטות של החזרת אהבה. נמנה כאן כמה מהן:

  • קמעות – ישנם קמעות שונים שנכתבים על ידי העוסקים בקבלה ובמיסטיקה, ומיועדים להחזרת אהבה. ישנם קמעות שמיועדים לשריפה לאחר כתיבתם, וישנם קמעות שמיועדים לנשיאה על ידי המבקש, אשר נושא אותם אתו לכל מקום, עד אשר האהבה אכן חוזרת.
  • ביצה – לעיתים עושים שימוש בביצה בפעולה של החזרת אהבה, כאשר כותבים את שמות בני הזוג על הביצה, לאחר מכן לרוב שורפים אותה.
  • באופן דומה, ישנן פעולות להחזרת אהבה באמצעות בגד של האדם המבקש אותה, באופן דומה לביצה, באמצעות כתיבה על הבגד ושריפתו.
  • הכתיבה להחזרת אהבה נעשית גם על צמחים שונים, על פירות – בעיקר תמרים, על צלחות וכדומה. בצלחות, למשל, כותבים את המילים הנדרשות על גבי צלחת שבן הזוג אכל ממנה, מוחקים את הכיתוב במים ונותנים למבקש לשתות מן המים.
  • שתיית המים נעשית גם בשיטות אחרות, כמו כתיבה על ניר המושרה במים, וכן הלאה.
  • ישנן שיטות, שאותם מבצעים בודדים בלבד, של החזרת אהבה באמצעות השבעת מלאכים, או להבדיל השבעת שדים.
  • ישנן שיטות החזרת אהבה שמיועדות ליהודים, וישנן שיטות אחרות שמתאימות דווקא לגויים. לרוב, השמות שמשתמשים בהם שונים אם מדובר בגויים או ביהודים.

החזרת אהבה היא נושא מורכב, אבל היא אפשרית.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

דלתות כניסה מעוצבות

דלתות כניסה מעוצבות הפכו בשנים האחרונות לאחד המוצרים המבוקשים ביותר בענף הבנייה, השיפוץ ועיצוב הפנים. דלתות אלו מיועדות בעיקר לצורך העמדתן במפתחי כניסה לבתים פרטיות

המשיכו לקרוא

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!