חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרת משקפיים בלייזר

אם אתם נמצאים באותה קבוצה ברת מזל שיכולה לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, אנו רוצים לברך אתכם, ולהציע לכם ברשימה זו מספר מקורות להשראה שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה בשבילכם.

אנו חיים בעידן המידע, שנים בהן טכנולוגיות עתירות עוצמה מגלות את עצמן, ומאפשרות לנו ליהנות משינויים יוצאי דופן באיכות החיים, והנאה מתמדת מבריאות טובה ורמת חיים גבוהה. כל המידע שאנו רוצים זמין לכולנו במכשיר קטן בגודל כף היד. שפע הטיפולים הרפואיים הזמינים לנו מאפשר לנו ליהנות מבריאות אופטימאלית שלא הייתה זמינה אפילו להורינו דור אחד אחורנית, וכל העולם כולו פרוש לפנינו בטיסות בינלאומיות בנוחות יוצאת דופן. קצרה היריעה מלסקור את כל שפע האפשרויות הזמינות, אך די באמירה כי החיים קצרים, ומוטב ליהנות מהאפשרויות העומדות לפנינו, ולחגוג את החיים בעזרתן.

מה נגד הסרת משקפיים בלייזר?

אין לנו הרבה מה לומר נגד ניתוח לייזר להסרת משקפיים, שכן בשנים האחרונות נעשתה הקפיצה המשמעותית בטכנולוגיה ובטיפול המשלים הנלווה לה, קפיצה שסגרה את הפערים שנוצרו בשאלה של כן או לא. ובכל זאת, התחייבנו על דיון הוגן, ונביא כמה מהשאלות שעלו בעבר לשלילה, על אף שרובן ככולן אינן רלוונטיות בחמש השנים האחרונות.

–          פגיעה בראיה – ישנו סיכון קל שבקלים לפגיעה בראיה וכישלון ההליך. כיום מהלך האבחון הוא עמוק במיוחד, ומי שנמצא בקבוצת הסיכון לא מקבל אישור לעבור את הניתוח. היכולת לזהות מי בקבוצת הסיכון ולמנוע ממנו מבעוד מועד את התהליך הפכה את הסיכון לזניח במיוחד.

–          גירוי ודלקתיות כרונית – הטיפולים המשלימים והתמיכה בטיפות ייעודיות שתומכות בתהליך ההחלמה המהיר הופכים סיכון זה לזניח כמו הקודם, והסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן – הרוב המוחלט של המנותחים לא חווה דלקתיות מוגברת בשום שלב לאחר ההחלמה הראשונית הקלה.

–          החלמה קשה ותגובות חריפות – שוב, תופעות אלו הן נחלת העבר, ועם העלייה ביכולות הטכנולוגיות והתמיכה התרופתית המדויקת, תופעות אלו נדירות עד כדי בטלות בשישים.

שימו לב, כי סיכונים אלו עדיין קיימים, אך הסיכון הוא בדומה להוצאת רישיון נהיגה, שכן עלייה על הכביש מסכנת אותנו בתאונה.

מדוע כן לבצע הסרת משקפיים בלייזר?

אנו מאמינים כי את התשובות הרבות לשאלה זו אתם יכולים להסיק לבדכם, אך בכל זאת, כדי לתת לכם תמיכה ועזרה גם בזה, נסקור את היתרונות הרבים שמגיעים עם הטכנולוגיה החדישה הזו:

  • –          שיפור מיידי באיכות הראייה – כל מה שאתם רגילים לעשות, מנהיגה, דרך קריאה, ועד בהייה נעימה באלו שאתם אוהבים, מקבלים תמונה חדשה וצלולה יותר, שאינה תלויה באביזרים חיצוניים.
  • –          מראה חיצוני – הזדמנות ליהנות ולתת לאחרים ליהנות מהיופי של הפנים שלנו, חשופות לגמרי, כמו שהטבע יצר אותן, בלי אביזר התלוי על האף.
  • –          עלייה באיכות החיים – שני הגורמים הקודמים, ועוד הרבה גורמים נוספים, יוצרים עלייה חדה באיכות החיים, ללא תלות בעזרים חיצוניים, ובלי הסיכון של לשכוח את המשקפיים.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!