חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת ניקיון עדיפה על עוזרת בית, כן או לא?

התלבטות בין שירותי ניקיון היא חלק בלתי נפרד מניהול חיי המשפחה. לקוחות פרטיים בכל הארץ תוהים האם עדיף להזמין שירות קבוע של חברה מקצועית המתמחה בניקיון, או לחילופין להסתפק בעוזרת בית צמודה. גם בתחום הזה יש יתרונות וחסרונות לכל אפשרות שאותם כדאי להכיר.

אלו השיקולים המרכזיים אותם כדאי לקחת בחשבון בהשוואה בין חברת ניקיון לעוזרת בית:

א. עלות – מבחינה כלכלית התחרות צמודה. עוזרת בית גובה בערך את אותו מחיר שגובה חברה המקצה שירותי ניקיון. יש גם תיאום מסוים בין חברות העוסקות בתחום לבין עוזרות בית. אף צד לא רוצה להרוויח והלקוחות נאלצים ליישר קו. במילים אחרות, מי שרוצה לחסוך בהוצאות לא יכול להשתמש רק בשיקול הזה.

ב. שירותים – כאן יש יתרון לעוזרת בית, בעיקר בגלל העובדה שהיא מציעה מגוון רחב של שירותים משלימים. עוזרת בית יכולה לקפל את הכביסה, להחליף סדינים ולגהץ. חברת אחזקה לא מציעה שירותים מן הסוג הזה אלא מתמקדת בניקיון בלבד.

ג. מקצועיות – זהו השיקול המטה את הכף לטובת חברת ניקיון. אי אפשר להשוות בין רמת המקצועיות של עובדי ניקיון מנוסים לבין רמת המקצועיות של עוזרת בית. מעבר לכך, חברה העוסקת בתחום הניקיון מחזיקה בציוד ייחודי ובארגז כלים משוכלל. היא יכולה להתמודד עם כל סוגי הלכלוך ולנקות אחרי שיפוץ, מעבר דירה ועוד.

התאמת השירות לצרכים האישיים

אין תשובה חד משמעית לשאלה האם חברת ניקיון עדיפה על עוזרת בית. בסופו של דבר, הרבה תלוי בהגדרת הצרכים והמטרות. חשוב להתאים את השירות לצרכים האישיים ולהגדיר אותם מראש. כדאי לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט מה יותר חשוב: המחיר, סוג השירות או המקצועיות. מי שצריך ניקיון ספציפי ויסודי של דירה חדשה לא יכול להרשות לעצמו להסתפק בעוזרת בית, בעוד בעלי משפחות שרגילים לשמור על ניקיון דווקא עשויים להעדיף אותה.

לסיכום, השוואה בין שירותי ניקיון יעילה בעיקר בגלל שהוא עוזרת להחליט על סדר עדיפויות. כדאי לבצע את ההשוואה באופן סובייקטיבי ולהזמין שירות בהתאמה אישית.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

מוצרי דפוס אונליין

האינטרנט כבש אותנו בסערה. הוא משמש  אותנו לתחומים רבים ביניהם קבלת מידע אודות כל נושא וגם בתחום הצרכנות. המסחר האלקטרוני תופס מקום נכבד ביותר בהרגלי

המשיכו לקרוא

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!