חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנות לגני ילדים

טיולים, אירועים והחגים השונים מהווה מקור לשמחה לכל הילדים. המפגש עם המשפחה הגדולה, אשר כולם אוכלים יחד וצוחקים ושמחים או טיול בחיק הטבע יחד עם ההורים. אך מעבר לזה הדבר לו הילדים משתוקקים יותר מכל הוא קבלת המתנות. מתנה ארוזה בעטיפה אלגנטית וססגונית עם קישוט סלילי אשר ניתנת מההורים או על ידי החברים הטובים. כבר מספר שנים מתקיימת המסורת של מתנות לגני הילדים. ישנו מגוון רחב של מתנות שאפשר לרכוש בחנויות השונות, או בהכנה עצמית בבית. במאמר הבא, נפרט ונרחיב על מתנות מקוריות לגני הילדים הניתנות לרכישה ובנוסף רעיונות מקוריים אשר אפשר להכין באופן אישי.

מתנות לגני הילדים הניתנות לרכישה

עולם המבוגרים מלווה בשגרת עבודה יומיומית העמוסה אשר לוקחת את מרבית הזמן הפנוי מההורים. ההורים מלווים את רוב זמנם בריצות מהעבודה אל בתי הספר והגנים לאסוף את הילדים ואף לעיתים קרובות לסידורים שונים. קושי זה מגביל את ההורים בהכנת מתנות באופן אישי עקב הזמן הקצר העומד לרשותם. לשם כך, ישנן שלל מתנות מקוריות לימי הולדת אשר ניתן לקנות בחנויות השונות:

שעון קיר – ניתן לרכוש שעון קיר בעיצוב אישי , אשר עליו ניתן להדפיס תמונה אשר כוללת את ילדי הגן. זוהי מזכרת נפלאה לילדי הגן אשר מהווה תחושה של אחווה והרמוניה בין ילדי הגן והגננות.

לוח שנה –  לוח שנה מעוצב אישית אשר בכל אחד מהחודשים השונים ניתן להדפיס תמונה מסוימת. לוח שנה מהווה גורם חינוכי בשל העובדה כי על הלוח מוזכרים החגים והמועדים היהודיים, ובכך יוכלו ילדי הגן להשכיל וללמוד על התאריכים בהם חוגגים את החגים השונים.

כובעים –  ישנה האפשרות לקנות כובעים בעיצוב אישי לילדי הגן, הכולל את שם הילד, תמונתו והקדשה לפי בחירה. זוהי מתנה נהדרת לעונת הקיץ כאשר ילדי הגן יוצאים לטיול מאורגן יחד עם גננות הגן, כאשר לכל ילד יש את הכובע הייחודי לו. באפשרותכם לרכוש כובע מצחיה או כובע רחב שוליים.

רעיונות למתנות מקוריות

הכנת המתנות באופן אישי מהווה גורם חשוב בהתפתחותו החינוכית של הילד וכן לתקשורת המשפחתית בין ההורים לילד – ההכנה מלווה בצחוק ושמחה ומחשבה רבה על הכנת המתנה. עקב כך, הילד מפתח קירבה להורים ומיומנויות תקשורתיות וכן מחשבה יצירתית, העוזרת בתהליך ההתפתחות האינטליגנטית.

תיאטרון בובות – לוקחים קופסת קרטון ומעצבים אותה עד שתקבל את המראה של תיאטרון הבובות. אפשר לקשט את תיאטרון הבובות על ידי וילונות העשויים ממפות שולחן צבעוניות ומסוגננות. את הבובות ניתן להכין מגרביים בצבעים שונים תוך שימוש באביזרים שונים ליצירת הדמויות השונות.

סדנת בישול – מומלץ ביותר לערוך סדנת בישול בהכנת פיצה אישית לכל ילד. מכינים מראש גבינה מגורדת, רסק עגבניות ושלל ירקות ופירות אשר ניתן לשים על הפיצה. כל ילד מקבל פיסת בצק אשר ממנה הוא מכין את הפיצה האישית שלו. לאחר סיום הכנת הפיצות האישיות, מכניסים לתנור וממתינים בסבלנות עד אשר הפיצות מוכנות.

חשוב לדעת

מומלץ לבחור את המתנות על המועד בו מתקיים חלוקת המתנות לילדי הגן. לדוגמא: כובעים בעיצוב אישי מומלץ לקיים בתקופת הקיץ, המלווה בטיולים מרובים על ידי ילדי הגן. קיום תיאטרון בובות יכול להיות נהדר ביום גשום אשר כל ילדי הגן מתאספים ברחבת הגן ונהנים מההצגה התיאטרלית המשעשעת.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

להתחתן בטבע

כולם מחפשים לעשות את  האירוע המושלם שלהם בטבע, חתונה שהם לא יישכחו ושהאורחים שלהם לא יישכחו לעולם, אך לא תמיד זה אפשרי וקל לעשות שכן

המשיכו לקרוא

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!