חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותי שלמה

שירותי שלמה הינה חברה מובילה ואמינה בכל הקשור להענקת שירותי ניקיון מקצועיים לבתים פרטיים, דירות, בניינים, בתי עסק, משרד ומוסדות שונים.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון השירותים אותו אנו מעניקים ללקוחותינו, ליצור עמנו קשר באופן מידי באמצעות אתר האינטרנט המתקדם שלנו, וליהנות מהצעת מחיר אטרקטיבית, המתאימה לכל כיס ולכל תקציב אותו הגדרתם לעצמכם – לנו הפתרון המקצועי.

שירותי שלמה – ניקיון בתים פרטיים ודירות

חברתנו מתמחה במגוון רחב של שירותי ניקיון המיועדים לשוק הפרטי, כחלק בלתי נפרד מהשירותים אותם אנו מעניקים אנו מזמינים אתכם לקבל שירות מתקדם בו אתם מתקשרים מול חברה אמינה המספקת בעבורכם מנקה באופן חד פעמי או קבוע וזאת ללא יצירת קשרי עובד מעביד, וללא אי הוודאות בהגעת המנקה אליכם, אנו אחראיים לכך שהבית שלכם יהיה מצוחצח בכל פעם מחדש.

חברתנו מעניקה שירותי טאטוא ושטיפת רצפות, ניקיון באמצעות חומרים איכותיים במטבח, חדרי האמבטיה והשירותים, הסרת אבנית, ניקיון חלונות ותריסים, ניקיון אבק יסודי וכל מטלה נדרשת בכדי להשביע את רצונכם.

שירותי שלמה- ניקיון בנייני מגורים

חברתנו מעסיקה מספר רב של עובדי ניקיון על בסיס קבוע, ובכך יכולה להתחייב בפניכם כי עובד ניקיון יגיע אל בניין המגורים על בסיס קבוע, וזאת מבלי שום השקעה נדרשת מצדכם, מלבד התשלום. קרי, אנו מספקים את עגלת הניקיון, חומרי וציוד הניקיון ואנו אלו שאחראיים על ביטוח העובד מבחינת סוציאלית.

נשמח להעניק לכם שירותי ניקיון מתקדמים אחת לתקופה כמו ניקיון החניון במהלך שעות היום כשהדיירים נמצאים בעבודה, שירות ייחודי זה מוענק גם לעסקים בשעות הלילה בו החניון איננו מאוכלס על ידי עובדים ולקוחות. כמו כן, נבצע בעבורכם ניקיון ויטרינות הבניין באמצעות במת הרמה וסנפלינג והכל לשביעות רצונכם המלאה.

שירותי שלמה – ניקיון עסקי

משרדים, בתי עסק ומלאכה שונים, בנייני משרדים ומוסדות שונים זקוקים לניקיון איכותי ומקצועי שאיננו פוגע ולו לשנייה אחת בפעילות השוטפת.

אנו מזמינים מנהלים ובעלי עסק ליצור עמנו קשר בכדי לשמוע אודות מגוון הפתרונות שיש לנו להציע בעבורם, כאשר כלל ההתקשרות מול עובדי הניקיון עצמם והמעטפת המקצועית ניתנת על ידנו, ללא שום התחייבות שלכם כלפי העובד – כל זאת, מבלי לוותר ולו לשנייה אחת על הניקיון המושלם בעבורכם.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!