חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניתוח הגדלת חזה

הגדלת חזה אמנם הופכת אט אט לקונספט יותר ויותר נפוץ – בארה"ב למשל נערכים למעלה מ- 300,000 ניתוחים כאלה מדי שנה וגם בארץ מספרן של נושאות השתלים הולך ועולה – אולם לצד הפלוסים של ההליך עדיין ישנם לא מעט טיעונים נגד השתלים וההגדלה המלאכותית.

הגדלות חזה – זה לא טבעי ולפעמים גם מסוכן

כנגד ניתוחי הגדלות חזה ישנם שני טיעונים עיקריים: האחד, שהתוצאה לא נראית טבעית ולא מרגישה טבעית, והשני, שהגדלת חזה עלולה להקשות על אבחון סרטן השד, מחלה שלמרבה הצער הופכת נפוצה יותר ויותר ושאבחון מוקדם שלה הוא קריטי.
סוגיית המראה היא כמובן עניין של טעם, וחשוב להדגיש שישנם לא מעט הסבורים כי שדיים ובהם שתלים שנבחרו בקפידה הם מראה מלבב, מה גם שהפיכתו של הניתוח הפלסטי הזה לנפוץ יותר ויותר מציבה סימן שאלה סביב ההגדרה "לא טבעי". עוד כדאי לציין בהקשר זה כי בניגוד לעבר, כיום רוב המנותחות בוחרות בשתלים המתאימים למדדי גופם ואינם מופרזים, וגם הטכנולוגיה לייצור השתלים השתכללה והפכה אותם לקרובים יותר לדבר ה"אמיתי".
באשר לקושי לאבחן סרטן שד, מדובר בחיסרון משמעותי. חשוב להדגיש: שתלים אינם גורמים להיווצרות המחלה הקשה, אולם רופאים רבים מסכימים כי הנוכחות של הסיליקון בתוך החזה עלולה להקשות על זיהוי גידולים ממאירים ובפרט בבדיקת הממוגרפיה ועל כן ייתכנו שני סוגים של טעויות: חשד לקיומו של הסרטן למרות שבפועל האישה בריאה, ופספוס גידול ממאיר וכתוצאה מכך אי התחלת טיפול בזמן.
סיבה נוספת לחשוב טוב טוב לפני שפונים להגדלת חזה היא כמובן המחיר – עלות הגדלת חזה נעה סביב ה- 20,000 ש"ח, והסתייגות אחרת קשורה לפן הפסיכולוגי של הניתוח הפלסטי: בלא מעט מקרים חולמת אישה במשך שנים רבות רבות על הגדלת חזה ומשוכנעת כי ברגע שהחזה שלה יהפוך גדול יותר כל חייה ישתנו לטובה. כשזה לא קורה, כלומר החזה הוגדל אולם עדיין החיים אינם גן עדן, עלולה לבוא נפילה כואבת.

למה כן כדאי להגדיל חזה?

מצד שני, למרות כל החסרונות של הגדלת חזה, עדיין יותר ויותר נשים עוברות את הניתוח הזה, כך שמן הסתם יש בו גם לא מעט יתרונות.
הגורם העיקרי המדרבן נשים להגדיל את החזה שלהן הוא כמובן הרצון להגשים חלום. אפשר להסתייג מטיבו של החלום, אולם כדאי לזכור שלכל אדם הזכות לחלום כרצונו, ואין תחושה מתוקה מזו המלווה מימוש חלום.
בנוסף, הגדלת חזה משפרת ברוב המקרים במידה משמעותית את הדימוי העצמי של האישה ובעקבות זאת גם את הביטחון העצמי, ובזכות זאת היא יכולה להמשיך ולשפר אספקטים רבים בחייה וליהנות מתמורות דרמטיות – בהחלט סיבה טובה להתמסר לסכין המנתחים ולהחדיר שתלים לחזה.
פקטור נוסף שמטה את הכף לזכות ניתוחי הגדלות חזה הוא ריבוי הנשים שעוברות הליך זה בשנים האחרונות, ובעיקר ההצלחות הניכרות לעין בתחום – ככל שהניתוח הפלסטי הלא פשוט הזה הופך נפוץ יותר, נשים רבות רואות סביבן עוד ועוד נשים שהגשימו חלום והגדילו את החזה, ובאופן טבעי המוטיבציה ליהנות גם כן מהיתרונות של חזה שמעוצב בדיוק לפי רצונן עולה.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

ג'וקים

זה הזמן להיפרד מהמזיקים השונים, להגיד ביי לג'וק ולבחור בשירותיה של חברת הדברה מקצועית ואמינה! שאריות הסוכר על השיש הובילו למכת נמלים שאינכם מסוגלים להתמודד

המשיכו לקרוא

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!