חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנית בתים בישראל

בניה הוא תהליך של יצירה או הקמה של מבנה. פיתוח מקרקעין הוא שם המקיף את כל תחום הבניה.בתוך תחום פיתוח המקרקעין קיים תת תחום בשם קידוחים. המבנה הגדול ביותר בכל שנות חייו של אדם הוא הבית. הדירה בה הוא יתגורר אשר מקנה לו בטחון ופרטיות במשך כל חייו, לכן בית הוא דבר מרכזי בחייו של כל אדם. כל אדם רוצה לבנות בית לפי העיצוב שלו ולפי ראות עיניו.

ישנם עיצובים קלאסיים ויש כאלו מודרניים עבור דירות יוקרה. עיצוב יכול להתבצע ע"י הרבה גורמים, כגון אנשי מקצוע או אדם פרטי. לפני הכול על האדם לרכוש שטח שבו תתבצע הבניה של הדירה ולבסס את היסודות של הבית בעזרת קידוחים.

כיום ישנם הרבה דרכים אפשריות לרכוש דירה. מבנית בית או דירה באופן עצמאי ועד להצטרפות לקבוצת רכישה וניהול וביצוע כל שאר בעלי המקצוע דרכם.דרך העיקרית ביותר היא לקנות בית מוכן אשר קבלן מוכר עמל וטרח במשך זמן רב להעמיד על הקרקע. יחד עם עשרות בעלי מקצוע ומאות שעות של עבודה.

בתחילת בניית האתר יש צורך לבצע קידוחי קרקע עבור תשתית היסוד של המבנה והכנסת כלונסאות לקרקע. קידוחים הוא שם כללי להרבה סוגים ביצוע חורים במבנים.ישנם קידוחים אופקיים על מנת ליצור תעלות מים וחשמל עבור מבנים.מצד שני ישנם קידוחים עבור בניית בתים.

סוג כזה של קידוחי כלונסאות נותן פתרון לבעיית יציבות הבית או כל תשתית אחרת כמו מפעל, או בניין רב קומות. רוב הקידוחים מתבצעים בעזרת מכונות חדשניות על גבי משאיות , טרקטורים או מכונות כבדות יותר.אולם כאשר ישנה בעיה נפוצה ואין גישה לאזור, קידוח ידני נותן את המענה .

קידוחים יוצרים בסיס למבנה ועבור בניינים מדובר בקידוחי כלונסאות. המטרה של קידוחים היא ליצור בסיס לכל עמודי המבנה בין אם זה דירה, חומה או כל בניין רב קומות. לאחר בניית הבסיס של הבניין וסיום ביצוע קידוחים יש צורך להשתמש ביסודות מפלדה הנכנסות לבור האדמה ויוצרות מבנה וחיזוק לכל עמודי הבית.יסודות אלו נקראים כלונסאות בניין.

כלונסאות עשויים לרוב בצורת ספיראלה מרצועות פלדה ולאורכם גם עמודי פלדה המחזיקים את הרצועות. לאחר מכן יש ליצוק יסודות אלו במלט ולהכניסם לתוך הקרקע.כיום קידוחים ברובם נעשים לצורך בניית בתים. אם זה בתים פרטיים ,וילות , חומות או בניינים רבי קומות.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!