חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול פנים בחיפה

אחד מהדברים יוצאי הדופן המאפיינים את חיפה מערים רבות אחרות הן בישראל והן בעולם היא קרבתה לים. סמיכות של ישובים רבים לים הינה גורם מרכזי הבא לאפיין את העיר במספר רחב של תחומים.

תחום נוסף שניתן להצביע עליו שבו קיימת השפעה מן הקרבה לים בחיפה הוא תחום הקוסמטיקה. בשל הלחות הממוצעת הגבוהה הקיימת בעיר (כ-60%) יש ובעבור רבים טיפול פנים בחיפה הינו אחד מהטיפולים להם הם יזדקקו.

במסגרת טיפולי הפנים המוצעים כיום בשוק כוללים הם בין היתר את נזקי האקלים הקיימים. טיפול פנים חיפה הינו טיפול הלוקח בחשבון את התנאים הקיימים בעיר ובא הוא בחשבון במסגרת טיפוח עור הפנים כמו גם בעבור טיפול פנים בהריון, טיפול פנים לעור שמן ועוד.

טיפול פנים בהריון

תקופת ההיריון עבור נשים רבות מהווה תקופה מרגשת עד מאוד. בנוסף לבטן תופחת ובולטת לה מתקיימים בגוף האישה תהליכים רבים אחרים במשך תשעת חודשי ההיריון. תהליכים אלו כוללים בין היתר שינויים הורמונאליים רבים שבין היתר משפיעים אף על עור הפנים. אצל לא מעט נשים הריונות תקופת ההיריון אינה כזו המשפיעה לרעה על עור הפנים. עבור אחרות רבות מוצאות עצמן נשים הריוניות רבות סובלות מתופעה של פצעי אקנה, כתמי עור ושאר תופעות אחרות.

לרוב, אותם פצעי אקנה וכתמי העור שהופיעו בהיריון ייעלמו לאחריו. עם זאת, רוצות נשים הריונות רבות להבטיח לעצמן שפצעים וכתמים אלו לא ישאירו על עור הפנים צלקות ולכן רבות פונות לתחום הקוסמטיקה הרפואית על מנת לקבל אבחון וטיפול נכון לאותה תקופה.

בעבור תופעות של עור שמנוני המביא לפצעי אקנה בתקופת ההיריון יש וחשוב להשתמש בסבון נכון וייעודי על מנת להסיר פצעים אלו כמו גם קרם פנים לעור שמן. את אלו כמובן ניתן להתאים בפגישה עם קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת ומקצועית.

אז האם אתם בעד או נגד?

הופעה של כתמים על עור הפנים היא תופעה נוספת המוכרת לנשים הריוניות. במסגרת טיפול פרא רפואי בזמן ההיריון ניתן יהיה להביא להבהרה של אותם אזורים בהם קיימים כתמים. את המשך הטיפול יש לעשות אף אחד הלידה וזאת באמצעות פילינג עדין.

טיפול פנים לעור שמן

כפי שכבר צוין בתחילת המאמר הלחות הגבוהה בחיפה תורמת אף להיווצרות של עור פנים שמנוני. טיפול פנים לעור שמן במרפאות רבות קיים ומושפע הוא ממאפיינים של עור הפנים אצל כל לקוח.

חלק מהטיפול הוא שימוש בקרם פנים לעור שמן. קרמים ייעודיים אלו הם פחות שומניים, כוללים בתוכם חומרים כימיים ומיצוי של צמחים אשר ביכולתם להביא לויסות נכון של הפרשות העור ובכך לתרום תרומה מרבית לשמנוניות העור. קרם פנים לעור שמן מומלץ כמובן למרוח על עור נקי לאחר שנשטף במים.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!