חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הפנייה למאמן כושר אישי

רגע לפני שאתם מצלצלים למאמן כושר אישי וקובעים איתו פגישה, כדאי שתקראו את זה. לפני ההליכה לספר, גם אם אתם סומכים עליו בעיניים עצומות, מומלץ שתחשבו עם עצמכם איזו תסרוקת אתם רוצים, או לפחות מה הכיוון. במידה ותגיעו אליו ותאמרו לו "תעשה מה שנראה לך", רוב הסיכויים שתצאו לא מרוצים… על אותו משקל גם הפנייה למאמן כושר אישי. יש מספר דברים שקודם תצטרכו לפתור עם עצמכם לפני שאתם פונים אליו.

  1. הכירו את הדופמין. אכילה יכולה להיות רגשית הרבה פעמים ואנו מתנחמים דרך האוכל. ההורמון "דופמין" (זהו ההורמון שגורם לנו להרגיש טוב) משתחרר בעת אכילה של מאכל שאנו משתוקקים אליו, לרוב זה יהיה ג'אנק פוד. רובנו לא משתוקקים לסלט, ולכן ההורמון לא משתחרר בעת האכילה. במקום לרוץ לאכול ג'אנק פוד ולהרגיש טוב, אנחנו יכולים לנסות ולהבין מדוע אנחנו זקוקים לתחושה הזו, מה בעצם חסר לנו?
  2. התחושה שאף פעם אין לנו זמן. אם כושר הוא לא בראש סדר העדיפויות שלנו, מאמן כושר אישי לא יוכל לעזור לנו. אם הוא כן נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו, אבל אנחנו עדיין לא מצלחים למצוא לו זמן, כנראה שיש לנו בעיית דחיינות. אנחנו צריכים למצוא את הדרך להביס אותה.
  3. שיתוף ברשתות החברתיות. הרבה אנשים מצליחים לצלם סלפי, להעלות לפייסבוק ולקבל תגובות עוד לפני שהם התחילו לרוץ. מחקרים מראים שאנשים מפרסמים ברשתות החברתיות את הדברים שהם צריכים עידוד לגביהם. התגובות והלייקים יכולים לכוון אותנו לירידה במשקל, להפסקת עישון ולגמילה מניקוטין. אז תתחילו לשים לב למה שאתם מפרסמים בפייסבוק.
  4. להבין את המטרה האמיתית. כשאנחנו מחליטים שהיעד שלנו הוא ירידה של 5 קילוגרמים, אנחנו צריכים להבין ש-5 הקילוגרמים האלו הם לא המטרה. הסיבה לשמה אנו מעוניינים לרדת במשקל היא המטרה. זה יכול להיות ביטחון עצמי, חזרה לגזרה ישנה או רצון להידמות למישהו שאנחנו מכירים, אבל המטרה היא אף פעם לא נקודתית אלא עמוקה הרבה יותר.

 

לסיכום, נסו להבין עם עצמכם קודם כל מה המטרה האמיתית שלכם, ואנחנו לא מדברים על כמה אתם רוצים לרדת במשקל. נסו להבין מה מניע אתכם ומה גרם לכם להרים את הטלפון למאמן הכושר. הכירו את עצמכם ואת החולשות שלכם והאימון שלכם יהיה הרבה יותר אפקטיבי.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!