חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לימודי אומנות

האומנות, העבודה עם חומרים, התהליך המחשבתי שחל במוחו של היוצר, ערבוב הצבעים, השקט במהלך העבודה, הריכוז, השלווה, האסוציאציות אשר עולות במהלך היצירה, החיבור לאני הפנימי – למחשבות, לרצונות, לתשוקות, לחלומות, לפחדים, לחרדות ועוד, עשויים לפתח את יכולותיו ואת צורת המחשבה של האדם, דבר אשר ישפיע על מגוון תחומים בחייו.

החיבור בין בראש ובין הבטן הינו חיבור חשוב שכל אדם צריך ובאמצעות לימודים מסודרים ניתן לסייע לחיבור ולחזק אותו.

אם אתם מעוניינים להירשם אל לימודי אומנות ולצור מגוון סוגים של עבודות, תוכלו להגיע אל הסטודיו של אורית גולדמן, אמנית פלסטית ומנחת קבוצות מנוסה ומקצועית.

למי מתאים להירשם אל לימודי אומנות ?

לימודי אמנות יתאימו לכולם – תוכלו להגיע אל הסטודיו אם אתם תלמידי מגמת אומנות ומעוניינים להכין תיק עבודות למגמת התיכון, אם אתם טרום סטודנטים אשר מעוניינים ללמוד אומנות בארץ או בחו"ל, אם אתם פשוט אוהבים אומנות ומעוניינים לרכוש טכניקות יצירה, אם אתם תרפיסטים שצריכים לצבור שעות אמן ועוד.

תוכלו להגיע אל הסטודיו ולעבוד עם מגוון חומרים כמו למשל : צבעי פנדה, צבעי מים, עפרונות, צבעי אקריליק וכו', תוכלו לצור קולאז'ים ועוד.

כמו כן, תרכשו ידע נרחב, תכירו אנשים שאוהבים אומנות כמוכם, תדברו, תקשיבו למוסיקה ותבטאו את היצירות במילים.

לצור יצירות במקום נעים, מקבל ולא שיפוטי

לימודי אומנות יסייעו לכל אדם, על אחת כמה וכמה בעולמינו הלחוץ אשר מלא בסידורים, מטלות תחרויות, וחובות.

לימודי האומנות בסטודיו בתל אביב, יאפשרו לכם להתנתק מכל מה שמתרחש בחוץ – בתוך הסטודיו תהיו רק עם אורית ,היצירות ומשתתפי הסדנא.

בסטודיו תוכלו להתחבר למחשבות, לרצונות, לתשוקות, לפחדים, לחלומות ולחרדות בלי שאף אחד ישפוט אתכם, באווירה מקבלת ונעימה.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!