חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב גינות עם בריכות ומפלים

עיצוב הגינה שלכם אומר הרבה על האופי שלכם, ועל המראה הכולל של הבית. הגינה היא ההמשך הישיר של הבית, והיא משמשת כמקום שבו אפשר לבלות, להרגע, לנשום אוויר ולהתמכר למראה הירוק והנעים של גינה ביתית.

עיצוב גינות הוא אומנות בפני עצמה, וכדי לעצב גינה יפה, צריך את הטאצ' המיוחד, ואת המקצוענות, שהופכת את הגינה, מגינה סתמית, לגינה מיוחדת ומלאת השראה. אחד מהדברים שהופכים את הגינה לגינה מיוחדת היא הוספת בריכת מים לגינה, ובייחוד הוספת בריכה עם שילוב של מפל מים. עיצוב בריכות מים בתוך גינות מקובל כבר שנים רבות, בתרבויות רבות. ביפן, למשל, מוטיב המים הוא חלק משמעותי מעיצובה של כל גינה, והבריכה היא מקום מרכזי בגינה.

כיצד נעצב את הגינה עם בריכה ומפל מים? עיצוב גינות עם בריכות ומפלים הוא עיצוב מיוחד. הבריכה והמפל צריכים להתאים לסגנון הכללי של הגינה, וכמובן למזג האוויר היכן שאתם גרים. כאשר מעצבים בריכה, כדאי מאוד לעצב אותה כך שתהיה חלק מהמראה הטבעי של הגינה, חלק מהנוף של הגינה, וככזה היא צריכה להשתלב בצורה טבעית בשטח. את הבריכה אפשר לבנות מוגבהת בעזרת גיגית מיוחדת, המצופה באבן ואדמה, או בריכה חפורה בקרקע.

מראה טבעי וירוק

עיצוב מיוחד של בריכה ומפל בגינה יהפוך את המראה הכולל של הגינה לכזה בו תמיד זרם מפל מים, ותמיד היתה בריכה, לחלק מהנוף ממש. המפל שזורם לבריכה והבריכה ייראו כל כך טבעיים, ומשתלבים במראה הכולל שתשכחו שמעולם לא היתה שם בריכה קודם לכן. על מנת להעצים את המראה מומלץ להוסיף צמחי מים, כמו לוטוס, ופרחי מים אחרים, דגי נוי, וצמחייה כמו קנים וסוף, על מנת לתת לאזור הבריכה את המראה הרגוע והשלו של בריכה מפכפכת. המראה הירקרק של צמחייה עשירה, פרחי מים מיוחדים, ומפלי מים הם מקור רוגע עבור אנשים רבים, שמוצאים את הבריכה שלהם בגינה, כפינה האהובה עליהם בבית.

כללי זהירות בעיצוב גינות עם בריכות מים

כאשר מעצבים בריכות עם מפלים חשוב לשים לב לכמה כללי בטיחות וזהירות הנוגעים למקור מים פתוח במקום מגורים. במידה ויש לכם ילדים קטנים, שעלולים להגיע אל הבריכה, יש לתחם את הבריכה, או להפוך אותה ללא נגישה לילדים כלל, על מנת לשמור על הבטיחות. כמובן שניתן גם להוסיף נוי וחי לעיצוב הזה באמצעות בריכות דגים שמאוד נפוצות בוילות משפחתיות – זה תמיד יפה ומרשים וזה לא חייב להיות גדול מידי.

בריכות שלא נבנו כראוי ולא מתוחזקות כראוי עלולות להפוך למקור מים עומד, שהם מושבת גידול ליתושים. איש מקצוע מומחה, יידע לעצב את הבריכה  ולהציב אותה כך שלא תהיה מסוכנת לילדים, ולא נגישה להם, וכן שלא תהיה מקור מים עומדים, ובכך בית גידול ליתושים.

עיצוב גינות עם בריכות ומפלים מומלץ לעשות אצל איש מקצוע, וכך לקבל את המראה הטבעי, הירוק והמיוחד של גינה יפיפייה עם בריכת מים, אצלכם בחצר.

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

להתחתן בטבע

כולם מחפשים לעשות את  האירוע המושלם שלהם בטבע, חתונה שהם לא יישכחו ושהאורחים שלהם לא יישכחו לעולם, אך לא תמיד זה אפשרי וקל לעשות שכן

המשיכו לקרוא

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!