חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריכה לילדים

היום כולם יודעים כי בריכה לילדים קונים באינטקס.
ההיצע הרב שיש כיום לבריכות במסגרת ביתית לא פסח כמובן על אוכלוסיית הילדים. רבים מהם מוצאים במים מקום כיפי המעניק להם ביטחון רב. בבתים פרטיים רבים להם גינה או חצר אופציית הבריכה לילדים הינה אפשרית. אופציה זו עבור הורים רבים הינה מעודפת הן בגלל הסמיכות הפיזית לבית, היכולת לפקוח עין בצורה טובה יותר מאשר בריכות ציבוריות ואף השימוש במים רגילים מאשר מי כלור המצויים בבריכות.

רוב רובן של בריכות הילדים עשויות מחומר הנקרא PVC. ה-PVC הוא חומר פלסטי קשיח. הבריכות לילדים הן בריכות בעלות קוטר קטן ומיועדות הן להשתכשכות ילדים בלבד. עלות הבריכות היא סביב המאות שקלים, הן מגיעות במגוון רחב של צבעים והדפסים, בצורות עגולות ומלבניות ואף חלקן מאובזרות בגגונים, התקן של כדורסל, צעצועים ועוד. בבריכות מתנפחות אלו אין אפשרות לסינון וחיטוי המים ולכן יש לרוקן את המים בסוף השימוש.

בנוסף לבריכות המתנפחות שהן הבחירה המועדפת על הורים רבים קיימות אף בריכות לילדים הנקראות Frame Pool. בריכות אלו הן בריכות קונסטרוקציה הבנויות ממערכת עמודים וצינורות היוצרות מסגרת שבה מותקנת הבריכה עצמה. בריכות אלו הן רחבות וגדולות יותר לרוב מאלו המתנפחות ונחשבות חזקות ועמידות יותר.

בחירה של בריכה נכונה לילדים מצריכה ראשית כל בדיקה של השטח העומד לרשותנו. בריכה לילדים אפשר להעמיד כמעט על כל משטח ישר מלבד דשא מחודד או אבנים. חשוב למצוא שטח ללא כל שיפוע ושתהיה בו קרבה לנקודת מים, זאת על מנת שמילוי הבריכה וניקויה ייעשה בקלות ובנוחות.

יש כמובן לראות מי הם אלו אשר ייהנו מהבריכה. עבור בריכה לילדים כדאי לדאוג לרכישת בריכה שעומקה לא יותר ממטר בה הם יתקשו לעמוד. בריכות ילדים בעלות קוטר של מטר וחצי מתאימות לשני ילדים בני שנתיים, בריכות בקוטר של 1.80 מטר מסוגלות להכיל שלושה ילדים בני שנתיים או לחלופין שני ילדים בני ארבע.

הבט חשוב נוסף הוא בשימוש בבריכת ילדים על חצרות שהם גגות או מרפסות. במקרים אלו מומלץ על מאוד להיוועץ עם איש מקצוע לפני השימוש בבריכה על גבי מקומות אלו. כמות מרוכזת של מים במקום על גג או מרפסת יכולה להוות משקל רב מידי שמקומות רבים לא יוכלו לשאת. משקל המים הופך להיות רב ונמדד הוא בטון וחצי למטר רבוע אחד.

בעת מילוי הבריכה יש כמובן לקחת בחשבון את גובה הילדים. לרוב מומלץ למלא את הבריכה עד חצי הדופן אך הסממן הכי חשוב הוא בהגעה של המים לקו המותניים של הילד כשהוא במצב של ישיבה בבריכה. בהכנסה של תינוקות לבריכה יש כמובן להשגיח בכל רגע ולא לעזוב את הבריכה ולו לשנייה אחת.

בסוף כל שימוש יש כמובן לרוקן את המים. את ייבוש הבריכה מומלץ לעשות בצל ולא בשמש.

מה אתם אומרים? בריכה לילדים בעד או נגד?

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!