חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להתחתן בטבע

כולם מחפשים לעשות את  האירוע המושלם שלהם בטבע, חתונה שהם לא יישכחו ושהאורחים שלהם לא יישכחו לעולם, אך לא תמיד זה אפשרי וקל לעשות שכן להתחתן בטבע אינו בהכרח דבר פשוט ויכול להיות אפילו מורכב מבחינת הפקה הנה מספר טענות של בעד ונגד:

בעד

חתונה בטבע יכולה להיות קסומה ביותר, אם בוחרים את הלוקיישן המושלם בין אם זה ביער או באיזשהו מושב, אין ספק שזה יכול לתת אפקט חזק לחופה לאווירה הרומנטית ולרומם את מצב רוחם של האורחים.

להתחתן בטבע ולא בעוד אולם אירועים מבחין ביניכם לבין כל חתונה ממוצעת אשר מתקיימת בארץ, האפשרויות של מה שאפשר לעשות בטבע גובלות רק בדמיון שלכם.

במידה ובוחרים להתחתן בעונה הנכונה של השנה אז אין ספק שלהתחתן בחוף הים, ביער קסום או באיזשהו מטע פקאנים יכול להיות עילוי לאירוע והשמחה שלכם.

נגד

להתחתן בטבע דורש לא מעט תכנון והפקה, זה משהו שלא תמיד מתאים לכולם שכן זה דורש שהרבה מרכיבים ייפלו ביחד למקומם בתאום נכו ובזמן הנכון כדי שהכול יתקתק.

יש תלות גבוהה מאוד בתנאי מזג האוויר שכן החתונה תתקיים בחוץ, דבר אשר יכולה מאוד להשפיע על הנוחות וההרגשה של האורחים, דברים כמו חום ולחות יכולים לגרום להרגשה לא נעימה לאורך זמן.

הלוגיסטיקה של להקים אירוע בלוקיישן מיוחד טבע ולפעמים מעט מבודד יכול לגרור עימו גם לא מעט הוצאות אשר אותם צריך לדעת לתכנן מראש או להיעזר בחברה אשר מתמחה ספציפית בהפקת אירועים בטבע.

באדיבות: http://www.afakabateva.co.il

כתבות מומלצות

גיוס חרדים

כל אחד צריך לשרת,  אך לא כולם צריכים לעשות צבא. צריכה לקום מנהלת הכוונה, שתפנה כל מי שהגיע לגיל גיוס, למקום הנצרך: צבא,משטרה,מדא,חינוך,שירות לאומי וכד'

שיוויון בנטל – עלק

הצעת הוועדה לשיוויון בנטל, מעלימה מגזרים, וממשיכה את המציאות הקיימת שבה ציבורים שלמים לא יעשו צבא או שירות לאומי. ההצעה שלי לשיוויון  בנטל: מוסכם שכל

שחרור מחבלים למען השלום

אסור לשחרר מחבלים כמחווה כזו או אחרת הבסיס למשא ומתן אינו במחווה כזו או אחרת אלא כתנאי מוקדם, שני הצדדים צריכים לרצות לעשות שלום אמיתי

שתפו ברשת

דעות נוספות

חושבים ירוק?

מלבד מיחזור בקבוקי שתיה ועיתונים, יש עוד הרבה מה לעשות! עידוד אנרגיה ירוקה – רכבות – מוניות ואוטובוסים חייבים לעבור לשימוש בחשמל/גז, מיחזור מים אפורים

המשיכו לקרוא

יש לכם דעה?

פרסמו אותה כאן ללא תשלום!